Rysy – oslava narozenin

Chata pod Rysy – oslava narozenin

Je pátek třináctého, ale my se tohoto dne nebojíme a vyrážíme oslavovat narozeniny našeho kamaráda na Chatu pod Rysy. Když vidím, jaké závaží, dává na záda, uvažuji nad tím, zda nespletl svůj věk:-)

Kdo byl na Chatě, zná kouzlo tohoto místa, které je bez internetu, bez signálu, bez elektriky, s netradičním WC a s omezeným přístupem vody.

Jakmile otevřete dveře a vyjdete ven, nevidíte žádné sídliště, žádná auta, žádné odpadky, ale naopak vidíte krásu přírody.

Když je ticho, můžete poslouchat úžasné divadlo, které příroda hraje. Večer toho využiji a se skleničkou vína si užívám tenhle pohled.

Uvnitř to, ale žije, a tak se přidávám ke zpěvu a k tanci. Hraje se na klavír a na kytaru. Ano na chatě je klavír:-). Slováci to opravdu umí rozjet, a tak o zábavu je postaráno:-).

Ráno jsme se rozdělili na skupinky. Někteří šli na Rysy a někteří se vydali do sedla Kohutík.

Já jsem se vydala s menší skupinkou, která šla na Kohutík. Vytáhli jsme mačky, cepíny a uvázali se na lano. Během cesty jsem si uvědomila, že největší přátelství vzniká v horách, kdy máte v rukou život toho druhého a kdy je důležitá důvěra. Také jsem si uvědomila, jak nádherné je splynout s přírodou. Být její součástí.

Otočili jsme se asi 40 m před vrcholem kvůli bezpečnosti. Nebyl čas si hrát na hrdiny, protože hory chyby neodpouští. Vracíme se však zpět do chaty plných zážitků a s endorfinem.

Děkujeme bohu hor, že nám umožnil šťastný návrat.

Na chatě se už rozjíždí veselá atmosféra. Dorazil Viktor Beránek, který popřál našemu oslavenci. Vytáhl se také zpěvník starý třicet let. Vykládali se vtipy a vtipné historky. Party pokračovala dlouho do rána.

Ráno jsme se nasnídali a opět jsme se rozdělili na skupinky. Ti, co ještě nebyli na Rysech, si nenechali ujít toto příležitost a vydali se tím směrem. Ostatní již šli zpět k Chatě u Popradského plesa, kde na nás počkali a užili jsme si ještě společné chvíle. Poté se naše cesty rozdělili zpět k naším životům.

Rysy

<!––>

Modální popup – ID

Klikněte zde pro nastavení Modálního popupu. Tento text se nezobrazí se nezobrazí návštěvníkům.