BEZVA TÚRA

Každý den je nová cesta...

Relaxačně – aktivní – naučné pobyty pro rodiny s dětmi

(návštěvy aqaparků, lehké túry s krásnými výhledy, opékání, jízda na koni, kontakt se zvířaty apod…)

Relaxačně – aktivní – naučné pobyty pro seniory

masáže, návštěva klasického salaše, muzea, historie, apod…

Turistické pobyty

kde Vám netradičním způsobem za poměrně krátkou dobu ukážeme hodně krásných míst (předpoklad k účasti je dobrá fyzická kondice, cílem je, abyste dosáhli více vrcholů, proto se nikdy nevracíme stejnou cestou)

Náročnou vysokohorskou turistiku

předpoklad k účasti je výborná fyzická kondice s minimálními základy lezení a zkušenosti s pobytem ve vysokohorském terénu

Jedinečné cyklistické pobyty

s možností půjčení kol a cyklistické výstroje

Nekomerční jeskyní pobyty

Chcete si zkusit obléct jeskyňářský overal a podívat se na místa, kde se běžně člověk nedostane a sáhnout si na kámen desítky metrů pod povrchem země, na který si možná lidská ruka nesáhla a zažít skutečnou tmu a ticho?

JIŽ PROBĚHLO

Lomnický štít – Stanislawského cesta v západní stěně

Lomnický štít – Stanislawského cesta v západní stěně 01. 09. 19 Dnes jsme se rozhodli jít na hokejku na Lomičák, ale bohužel se nám změnilo počasí a tak jsme změnili plán. Šli jsme lézt na Stanislawského cestu. Tato cesta je přitahována horolezci od samého počátku lezení v Tatrách. A ani se nedivím, byl to opravdu…

Víkend v Západních Tatrách

Víkend v Západních Tatrách 9. 8. – 11. 8.  19   Příjemnou túru s dobrou bandou, horské slunce a úžasné výhledy jsme si užili v Západních Tatrách. V sobotu jsme vyrazili z Žiarské chaty (1325 m n. m.) do Žiarského sedla (1917 m n. m.) a poté kdo chtěl, až na Pláčlivé (2.125 m n. m.) Během túry jsme…

Kurz lezení

Kurz lezení   O víkendu 18. – 19. 5. jsme se na kurzu lezení naučili základní techniky práce s lanem, jištění lezce, slaňování, jak správně zakládat expresky a vlastni jištění apod. Začínajícím lezcům techniky šli a už z se těší na skály  Take a virtual tour! You can embed or add a video in…

Velikonoce na skalách

Velikonoce na skalách Súľovský hrad, Spišský hrad – Drevenik, Machnate   18. 4. 19 Súľovský hrad Je krásný slunný den a my vyrážíme na nenáročnou, pohodovou túru na Súlovský hrad.  Hrad byl v roce 1858  poškozen zemětřesením a opětovným požárem. Takže se zde nachází zřícenina hradu,přesto láká mnoho turistů. A my jsme se vydali zjistit proč.…

Lezení ledu Slovenský ráj

Lezení ledu ve Slovenském ráji   „Ti, kdo neslyší hudbu, si myslí, že Ti, kdo tančí, jsou blázni“.  Friedrich Nitzsche

Téryho chata (2015 m n. m.)

Téryho chata (2 015 m n. m.) Téryho chata (2 015 m n. m.) 9. 11. – 11. 11. 18 Je pátek pozdní večer a tradičně se scházíme pohodová partička milovníků hor. Zítra má být na toto roční období na horách neobvykle krásné počasí, tak po dohodě padá rozhodnutí – Vysoké Tatry. Včasně ráno vyrážíme…

O MĚ

Jmenuji se Markéta Hebláková, jsem člověk milující přírodu a hory. Každou volnou chvíli po práci trávím v přírodě, kde čerpám energii. Věnuji se turistice, cyklistice, cestování, canisterapii a rekreačně lezením skalek. Absolvovala jsem cestu do Santiaga a následně do Finistery, navštívila jsem hory na Islandě, v Rumunsku, v Alpách, ale ze všeho nejvíc mě okouzlili Slovenské Tatry, a tak jsem se rozhodla je více poznávat.
Měla jsem to štěstí, že jsem se seznámila s místními lidmi a díky nim jsem poznala Tatry trochu jinak, než je znají běžní turisté.
Tatry mi změnily život, otevřely mi nejen nové obzory, ale také oči a duši.
Absolvovala jsem kurz horského průvodce a rozhodla se o této zkušenosti podělit s lidmi, kteří vyznávají podobné hodnoty.
Zaujalo? Tak pro více info se podívej na stránky bezvatury.cz